Коворкінг чи антикафе: що потрібно для відкриття?

Коворкінг чи антикафе: що потрібно для відкриття?

food. Make It show

Антикафе, некафе та коворкінг-центри набувають все більшої популярності. Сплачуючи за проведений час, люди отримують задоволення від перегляду кіно, семінарів, роботи у комфортній атмосфері.

Такий формат цікавий аутсорсерам через невисоку вартість порівняно з орендою офісу. Які перспективи мають ці некафе у майбутньому ?

Складаємо бізнес-план

1. Характеристика

Відмінність антикафе – в універсальності. Спокійна атмосфера дозволяє як працювати, так і відпочивати у ньому. Важливо організувати різнопланові зони: переговорні кімнати; бібліотеку; зону відпочинку, де грає музика для релаксу; кімнату для перегляду фільмів і настільних ігор. Оплата за проведений час проводиться за сеанси зранку, вдень і ввечері. Квитки видають погодинно, за оренду приміщень і т.д. Водночас частують чаєм, кавою, смаколиками, що входить у вартість квитка. За умов, якщо кафе відвідуватимуть 50 клієнтів щодня, а середній чек складатиме 70 грн, то витрати повернуться за 4 роки.

2. Капітал для старту

Почнемо з оренди. Приміщення у київській новобудові обійдеться близько в 105 тис. грн. Сюди входить щомісячна плата до запуску на суму 25 тис. грн та «комуналка» близько 10 тис. грн. Приблизно 300 тис. грн піде на косметичний ремонт. Додамо 25 тис. грн на сигналізацію та відеоспостереження. 200 тис. грн – на дивани, крісла, шафи, столи; стільки ж на ноутбуки, ТВ, проектори, холодильник, кавову машину. Загалом підготовка до прийому 60-80 осіб обійдеться в сумі 830 тис. грн.

3. Постійні видатки

Тут йдеться про оплату за оренду приміщення, комунальні та інтернет-послуги, мобільний зв’язок, витрати на чай, каву, господарські та канцтовари, охорону. Загалом слід розраховувати на суму 56 тис. грн.

Треба найняти чотирьох адміністраторів з окладом 2500 грн та комісійними за залучених відвідувачів і продані послуги. На половину ставки потрібні бухгалтер (3000 грн) та прибиральниця (2500 грн). Посаду арт-директора займає власник. Його завдання – відслідковувати закупки, фінансові видатки, планувати заходи. Оплата праці усіх працівників обійдеться десь 23,5 тис. грн.

Загалом: 79,5 тис. грн на місяць.

4. Маркетингове просування

Для популяризації кафе потрібен сайт, на розробку якого знадобиться 25 тис. грн. Водночас слід використовувати можливості соцмереж, порталів, де діють знижки, онлайн-бірж з оголошеннями. Намагайтеся більше анонсувати лекції, майстер-класи та тренінги, мотивуйте зручною системою знижок, цікавими акційними пропозиціями.

5. Окупність і ризики

Представники ринку оцінили, що в середньому націнка сягає позначки 30%. Людина проводить у коворкінгу не менше 2-3 годин, тобто денний абонемент – близько 70 грн. За умов, якщо антикафе щодня відвідуватимуть п’ятдесят клієнтів, прибуток може сягнути 105 тис. грн щомісяця. Якщо відняти поточні та маркетингові витрати, залишається 15,5 тис. грн. Іншими словами, на окупність можна вийти за 4,5 років.

Тонкощі альтернативних кафе

Перевага формату некафе полягає у тому, що заробляти можна на тих клієнтах, які їдять мало, але багато часу проводять у закладах.

Важливо мати свою особливу фішку, на яку «клюватиме» відвідувач. Окрім групових ігор, сучасної техніки та бібліотеки, мусить бути швидкісний Інтернет, солодощі та напої. Таким способом ви зможете залучити молодь, хіпстерів, фрілансерів, тих, кому такі послуги є цікавими.

Якщо говорити про недоліки, то у форматі антикафе вкрай важливо продумати його розташування. До вибору місця слід поставитися особливо уважно. У прохідному місці, де є багато піцерій і кафе, краще заклад не відкривати.

Надайте перевагу новим спальним районам неподалік від ринку, метро, бізнес-центрів. Також доречно відкривати коворкінг у містечках з населенням до 100 тис. Новинка у таких місцях швидше за все матиме попит.

Правила успішного запуску

Підприємці вважають, що такий бізнес хоч і є прибутковим, але назвати його дуже вигідним було б перебільшенням. Це щось на кшталт «вічного гаманця»: підприємець облаштовує собі робоче місце, створюючи захоплюючий соціальний проект.

Запустити коворкінг нескладно, тим паче, що для вибору є безліч стилів. Наприклад, «лофт», «індастріал», які можна просто й недорого реалізувати.

Якщо вірити підприємницькому досвіду, то писати бізнес-план краще самостійно, оскільки кожен бізнесмен має своє бачення, у що краще інвестувати на старті, а що можна докупити пізніше. Складаючи бізнес-план, постійно залучайте голову, інтуїцію та досвід. Тоді результат не розчарує.

Організація робочого процесу

Бізнесмени кажуть, що часто успішність некафе визначається вдалим вибором персоналу. Товариський, добре організований адміністратор, який здатен тримати декілька завдань у голові одночасно, – це справжня знахідка. Найманий персонал – це тимчасові господарі вашого коворкінгу. Тому вкрай важливо, чи спроможні вони створити таку атмосферу та настрій у закладі, щоби відвідувачі почувалися затишно, комфортно та якнайдовше залишалися вашими постійними клієнтами.

Прибуток

Тут все залежить від різних факторів: кількості запропонованих місць, розподілу зон, іміджу. Більш привабливим для некафе вважається формат з декількома залами різного метражу. Тоді відвідувачі зможуть орендувати окремі кімнати для перегляду фільмів, переговорів, організації виступів. Важливо правильно визначити цінову політику. А частування може бути додатковим заробітком.

Система контролю

У цьому виді підприємництва достатньо традиційних заходів безпеки: охоронна система та тривожна кнопка, декілька камер спостереження, що насамперед потрібно для спокою власника. 

За матеріалом: segodnya.ua

Поділитись новинами

Iнші новини